首頁 > 初中作文 > 初二作文 > 軍訓日記 3000字作文 ( 手機版 )

軍訓日記_3000字

分類:初二作文  字數:3000字  編輯:小景

軍訓已經結束佐了,自己起呢五天軍訓裡面確實學到好多野.但系熬到最後一日自己因體力透支而暈低佐!!!!! 

  6月2號 星期一 天氣晴朗 

  今朝早系我地學校初二的學生去軍訓.我拿住的行李翻到學校.發現原本吾想去參加軍訓的男同學.有的翻佐來打算去參加軍訓.我見到浩民翻佐來,我話巨系吾系比巨爸爸趕翻來參加軍訓.巨話系.我起度偷笑.參加軍訓的同學已經到齊了,班主任叫我地去操場度集中.然後我地步行到校門50米遠的地方上車.準備搭車去軍校.起部車上大家有講有笑禁真系好開心啊!到做南街,我問班主任沒“老師,聽講你起里度買佐一套屋哦!"班主任話:"系啊,你又知.起碧豪居度,啦就起里度(當時部車禁岩經過)"冬怡講佐一句:"老師以後我地進來南街時,來你屋起吃飯,記得準備一隻雞招呼我地哦!"班主任話:"一定會的!"我地去縣城十字街的噴水池度落佐車,班主任帶住我地起個度上軍校,班主任連軍校都吾知道起邊度.我行到班主任面前話:"老師,我知道軍校起邊度,跟我來就得啦!"而跟住後面的同學金菲話:"馮潔萍,你無帶錯路哦!"我話:"放心啦,我絕對吾會帶錯路的,因為我由小到大經過軍校好多次,絕對吾會帶錯路的!"到佐軍校,我地上到宿舍度放低自己的行李.然後去領迷彩服.領到迷彩服后,我地穿好.然後到操場度集中,我地分成六排人,每排四列,我地班的女子同埋(2)班的女子分到同一排.而我地班的男子同埋(2)班的男子起一排!教官教我地點樣整理被襖,然後教官上到我地的宿舍度,教我點樣擺放日常用品!教完后,我地聽到吹哨的聲音,個教官話.如果我地聽到吹哨的聲音就要落去.點知我地落去,比值日個教官話女子:"怎麼這麼苯,簡直就是橫山豬."第一日去到已經比教官禁樣話法.以後我地點樣熬埋呢幾日啊!(第一日去到軍校,原本系女子吃飯先,但是個教官沒講清楚,第一次吹哨系男子吃飯先,到佐晚飯先系女子吃先.....)下午,我地上佐軍訓基地度訓練.上到去教官並無教我地咩,只系叫我地看巨地系點樣"立正,行路......"後來,武警中隊的人上來為我地表演了打拳,真系好好看啊.看完后一排的教官話我地禁樣都吾比的鼓掌聲的,我地好勉強禁比佐一的掌聲......後來,教官問我地女子想吾想學打拳.我地話想.但系一排的教官話我地:"女子要賢惠一點.不然沒有人要的.".......我地起軍訓基地翻來,我地去排隊沖涼,我地連男子的浴室,廁所都吾放過,到處禁沖涼.(女子5:00起軍訓基地翻來,男子5:40先可以翻來)如果等男子翻來我地就吾可以沖涼了.除非等到女子吃完飯,到男子吃飯時先可以沖涼.吃完飯,我地起宿舍坐佐一陣,然後教官叫我地去四樓的會議室度唱歌.聽講話要唱歌系因為要起吃早餐.吃飯之前唱的.唱的歌系"我是一個兵"...............我地女子學完到男子去學,我地翻到宿舍,有教官來巡房,我個時對腳檫佐一的活駱油,個教官問邊個檫佐野,我話系我,個時,小玲穿住一套好舊的睡衣,有一個教官話,她好似賣豆腐的阿姨,我地聽到起度偷笑.......... 

  6月3號 星期二 天氣陰有雨 

  今日,起宿舍度最早系我起身,因為訓的吾系自己的床,好吾習慣!吃早餐時,教官無使我地女子唱歌,真系好好彩啊!但是男子的要唱.我地吃完早餐休息佐一下,然後聽到吹哨聲就去佐集隊.又系好似昨日下午禁樣步行去軍訓基地.......下午,上到軍訓基地,雨越落越大.我地穩佐一處避雨的地方,來避雨.但是翻來時,因我地排有一個女子五舒服搞到我地起軍訓基地的操場度淋佐一陣雨,翻來有無熱水沖涼,我就沖佐冷水,沖完冷水后,我吃佐的感冒藥預防感冒.吃晚飯前原本要唱歌的.但是因落雨的原因,而無使我地女子唱,我地進去飯堂,六排的教官同我地講話:"你們四排的教官就是母老虎."我地聽完後起度偷笑,然後我見到我地排的教官踢佐一腳六排的教官.當時六排教官坐住一張凳,搞到巨差一點坐佐落地下...........但是到佐男子吃飯時要唱歌,的男子真系好吾好彩咯.晚上,我地女子可以去會議室度看電視,而男子無得看......... 

  6月4號 星期三 天氣陰 

  今日,好似昨日一樣.早上我地因好早起身,吃早餐時,比值日個教官話佐我地.叫我地無禁早起身會阻住別人休息.要我地女子唱歌時,我地女子唱地細聲.巨要我地唱過一次.(而我地女子起次次唱歌都會受到男子起上面,講三講四的)個教官起我地唱第二次時,巨背着我地起度偷笑.......上午,我地並無去軍訓基地訓練,而系去到軍校的武裝大樓度,參觀軍事的歷史.參觀完軍事歷史后.然後,我地由軍校去烈士陵園,起軍校出發去烈士陵園前,二排的教官話:"全廣寧人民看好你們,你們要做好一些."我地起軍校去烈士陵園時經過十字街的,一路禁行落去.起我地行起烈士陵園的過程中,街上的路人話我地系軍訓的......終於到佐烈士陵園,我地行到烈士紀念碑面前向革命烈士鞠躬並向四川地震遇難的同胞們默哀一分鐘.我地做完呢的事後.我地仲圍住紀念走佐一圈,起圍繞紀念碑走佐一圈后,我發覺好多烈士系同我一樣姓"馮"的......然後我地起個度逗留佐一陣.起逗留的過程中,我見到我地班的男同學去看個度的老人打牌,巨地真系一個"賭鬼"啊.......過佐一陣,我地離開佐烈士陵園.然後,我地經過五一車站度,起個度翻軍校,起經過慶華電器時,我好似見到大嫂起個度.今日上午,我地就系兜佐差吾多一個縣城........下午我地並無訓練.而系起軍訓基地陰涼處聽軍校的副校長同我地上國防教育.而起聽校長講課期間,巨的供位不斷禁叫巨的名,巨分明系叫我......但是翻去時,傑敏因昨日淋佐雨而吾舒服,她好似發高燒......晚上,班主任來到看我地,我地見到班主任好似見到自己的屋起人禁.我地叫班主任買的水果來,班主任即刻買佐一箱水果來........晚上,我地拿住凳來到操場度看錶演.表演完畢后,軍校請佐一名外國人來.個外國人來自美國加州......我地同個外國人影佐一張相片........... 

  6月5號 星期四 天氣晴朗 

  今日,我地好早起身.想去刷牙洗面,點知浴室度無水,要我地去廁所度拿水,吾知道系吾系昨日值日個教官知道我地早起身而關水龍頭的總關關佐.今日個值日教官好搞笑.我地女子因起吃早餐之前唱歌唱地吾大聲,罰我地起操場度站佐幾分鐘.然後,巨出來同我地講等下巨會來檢查我地的內務,而巨講的普通話吾標準,講去檢查我地的內褲.....我地起度偷笑!進到飯土堂,我好大聲禁講佐一句:"由小到大從來未試過進折駝."我講過句話后,我先正將到三排的教官起度吃早餐......之後,我去到張台度好大力禁拿住的飯盒敲佐一下檯面!個教官話我:這麼大反應幹嘛啊!"我無理巨.吃完早餐我地翻到宿舍度,我用普通話同宿舍的人講:"等一下我檢查你們的內褲."巨地起度笑........過佐一陣我地照常好似昨日一樣.去軍訓基地訓練..........中午.我女子吃飯時,我坐張台度剩低我自己起度吃飯,巨地拿到飯後,吃佐兩口就上佐宿舍吃.而我沒上.我自己覺得起度好無聊,吃一口,用湯匙敲一下的飯盒.今日值日的教官話我:"不要這樣嘛."吾知點解今日值日的教官成日針對我的.下午,我地上佐軍訓基地.但系今次教官教我學扔手榴彈.........晚上,我地有活動,就系各個排籃球比賽同 埋拔河比賽.自己為佐同一排的男子,同埋自己排的女子打氣,然後仲參加佐拔河.同五排的女子比賽佐拔河后,冬怡因體力透支而暈低佐,後來自己起同六排的女子拔河時,也系因體力透支而暈低佐,當我醒翻來時,自己起中醫院...............起打點滴期間,行政教官同我地起讀講鬼故事.巨仲起醫院講鬼故事,好似吾知怎樣..... 

  6月6號 星期五 天氣陰有雨 今日系留起軍校的最後一日,好吾捨得軍校的教官哦.早上,自己吃早吃佐好小,因昨晚打佐點滴的原因,而沒胃口吃早餐,上到軍訓基地落起雨來,禁的天氣好適合離開軍校種依依不捨的心情.自己上到軍訓基地度,好吾舒服,頭好暈啊,起軍訓基地度暈佐一次,軍校的校醫,整醒我.我醒佐后.軍校校長起度表揚起軍訓期間表現得好的同學.而我都受到表揚!......在當時的班主任來到係為我地起軍校影相片留念的.我錯佐好多機會無影到相留念........我地離開軍訓基地時,教官叫我同埋冬怡巨地一齊走先,我地沒出軍訓基地的大門口.見到一排的男子走出來.....我起離軍訓沒幾遠,覺得的頭好暈,而再一次暈低佐.(8)班的班主任同埋我地班的班主任.見到我暈低佐,(8)班的班主任背翻我軍校度,起軍校度比佐一杯熱水我飲佐,然後.班主任背我去中醫吸氧,當時冬怡同埋秋梅也起度吸氧......班主任仲打電話叫我媽咪來看住我.起我吸氧時,我連上廁所都沒力.行政教官背我們上廁所.巨背完個有背個.巨真系好辛苦.當我打完第二瓶點滴后,我發覺自己的體力慢慢禁恢復翻來,終於可以自己上廁所啦!冬怡巨地仲系要行政教官背起上廁所!個行政教官話我好重.....................打完點滴后.個行政教官叫我地翻無去打籃球先.等體力恢復翻先可以打籃球.媽咪陪我去佐買佐見衫就翻佐屋起. 

  軍訓雖然結束佐幾日,但是起今次軍訓令我最遺憾的系無同的教官一齊影相留念!!!!!!!!!!!!!!

您正在瀏覽: 軍訓日記3000字作文
網友評論
軍訓日記 暫無評論