首頁 > 初中作文 > 初一作文 > myfamily 300字作文 ( 手機版 )

myfamily_300字

分類:初一作文  字數:300字  編輯:小景

My family 

  My name is Lu Xiaoyi.I have a big family. There‘re 6 people in my family. My grandfather’s name‘s Lu Jianguo.He is 75.My grandmother’s name‘s Cheng Guang. My mother’s name is Fang Ke. She is a doctor.My father”s name is Lu Xiaoyong. He is 36.I have a sister, Her name is Luxiaoxue. I have a big and happy family.

  這是我剛上初中時寫的第一篇習作,老師說寫的短而精,可以得滿分15分呢!希望大家支持我,下面是細心的路筱依給大家翻譯: 

  譯文: 

  我的名字叫路筱依。我有一個大大的家庭。我家有6口人,我的爺爺的名字叫路建國,他今年75歲了。我的奶奶叫程光。我的媽媽叫方可,她是位醫生。我的爸爸叫路小勇,他36歲。我有一個妹妹,她的名字叫路筱雪。我有一個大而幸福的家庭。 

  聲明:本文原創,但內容純屬虛構,希望認識我的人不要說我亂寫作文。謝謝!

您正在瀏覽: myfamily300字作文
網友評論
myfamily 暫無評論