老油條

手機:M版  分類:優秀隨筆  編輯:小景

  今日我好早就醒咗,第一感覺系好想好想食油條,冒著細雨騎車去硃砂圩買咗油條翻來食。 冇知冇覺我喺林業站做咗十七年,經過咗甘多年嘅“油炸”,我真系太想油條了,也許好快我就真成油條了,最終的我一定會成為老油條。以後嘅我,生活懶散,玩世不恭、油腔滑調、不求進取,工作上會搵機會得過且過、拈輕怕重,領導交辦嘅事推諉扯皮,冇心工作。其實我呢個老油條仲系重友情、講大局嘅,如果大家都努力工作,我一定會把油條丟掉。老油條嘅我不拘小節,偶爾會犯一些小錯誤。“上樑不正下樑歪”嘛, 老油條嘅我存在系合理嘅,領導都系甘樣,下屬嘅我又怎麼能不油條呢?我領導偶爾抱怨職工懶散老油條,但系其想過或關心過職工嗎?問題系人工低至無法忍受嘅時候,系選擇老油條,仲系選擇認真努力工作?我埋怨過工作枯燥乏味、做多做少一個樣,將來嘅我會耐冇住而變得越來越浮躁,終成老油條。年輕時嘅我,精力旺盛,努力工作,可到頭來卻系兩手空空;中年咗,老油條咗,喺工作中與同事和平共處,冇再主動去出頭,喺工作上得過且過,冇求有功,但求無過,本着做多錯多,少做少錯,冇做冇錯嘅心態去做事。

  老油條系一種態度、一種精神、一種境界,系我哋每個人或早或晚都要經歷嘅階段。要來嘅終須會來,只系冇想到甘快就想咗。而家嘅我,喺想油條嘅日子裡,工作懶散,生活頹廢,冇心傾偈,沉默緘口,一切盡喺此文中......

老油條 範文推薦:

  • ·家鄉的老油坊
  • ·油條是幸福
  • ·豆漿油條
  • 您正在瀏覽: 老油條
    網友評論
    老油條 暫無評論