首頁 > 心得體會 > 觀后感 > 愛我請留言觀后感

愛我請留言觀后感

手機:M版  分類:觀后感  編輯:pp958

愛我請留言觀后感 標籤:春晚觀后感

  愛我請留言觀后感

  其實,一開始我真系好中意呢套劇噶,覺得距好貼近我地既生活,但系後來,隨住樂天送同茹初見慢慢撻着之後,我就唔系甘中意啦。

  可能系因為我本身就神化左愛情呢樣野,我覺得愛情應該系最單純,最乾淨噶。你愛呢個人,就唔應該系後來將距忘得一乾二淨,就好似距重來無出現過甘樣。曾經,樂天送系甘愛emma,Emma系距既唯一,但系後來咧?Emma走左無幾耐,樂天送就開始同樂小姐“擢手機”啦。樂先生失去Emma唔系自己企起身噶,而系因為岩好出現左一個好似岩既人,填補左Emma既空位。我一d都唔覺得距甘樣有咩值得讚賞既地方咯,呢d唔系就系大家成日抨擊到十一十既“穩備胎”咩?如果Emma唔系走左,如果茹小姐唔系甘岩分手,如果無悠悠的存在,樂先生又點會同茹小姐一起?距地先了解左幾耐?距地甘樣就叫愛?我愣甘多系需要,系合適吧。岩好樂先生同茹小姐都需要療傷,都岩好兩個人都需要倒垃圾,都岩好悠悠對茹小姐唔反感,所以嘛岩好合適咯,所以嘛岩好一起咯。

  每次望住距地衣衣一一,我唔系覺得甜蜜啊,我系覺得好噁心。因為可能某一日,樂先生sayIloveu既對象又唔知會變成邊個,茹小姐既“天下無雙”又唔知幾時會變成陳先生,或者羅先生。

  對於我來講,呢齣戲最好既結局系,Emma系加拿大翻來,同樂先生、悠悠好好生活。因為可以想象,樂先生同茹小姐宜家的所有甜蜜行為,之前樂先生同Emma都一樣做過。當我愣到一個男仔都兩個或以上女仔做出相同的示愛行為的時候,我就覺得好假。愛情系我心目中系應該獨一無二噶。無人可以代替你愛的人。最多都只系穩另外一個位置卑新的人,而唔系穩新的人調補舊的位置。同樣,愛情系我心目中都系好純潔噶。因為愛一起,唔愛就分開。就算結婚,愛就系愛,我唔接受什麼愛情變成親情先會長久的謊言。愛情同親情系可以並列噶,而唔系互相排斥,結婚之後,兩個人之間除左愛情多左一樣也——親情,而唔系愛情轉換成親情。如果真系甘樣,我寧願唔結婚。同樣,愛情唔應該因為性而產生或者維持。

  有人話呢種系柏拉圖式的戀愛,唔現實。但我就系覺得愛情只要配上性,就變曬質,就變到好污皺,好邋遢。

  其實,每個人心入面對愛情都有一種憧憬,我呢種可能真的只能存在於幻想之中吧,話曬,人都系甘無情嘎啦,話忘記就忘記,話唔愛就唔愛。面對現在的摧殘,連我自己都無法一輩子死守一段感情,甘又點可能要求其他人去遵守“愛你一輩子”的承諾咧?

您正在瀏覽: 愛我請留言觀后感
網友評論
愛我請留言觀后感 暫無評論