首頁 > 初中作文 > 初三作文 > ☆ve情書 800字作文 ( 手機版 )

☆ve情書_800字

分類:初三作文  字數:800字  編輯:得得9

老婆仔: 

有D野我唔敢當面同你講,我驚會尷尬,我亦都唔敢寫紙仔比你,驚會比你爸爸媽媽見倒,所以只能夠通過電腦文件黎同你講。 

以前同你一齊返學,無錯,系好開心,但系衣家,同你一齊總系覺得會令到你心驚膽戰。即使我自己一個人行會覺得孤獨,但系感樣先至可以比倒你安全感。 

系星期禮果陣時,我同李偉傾傾下計,傾到6班果個新生,距話個新生靚過你,我個女就幫我話你無論樣、成績都好多距多多聲。前幾日,我霖返起以前同你講過要同你一生一世,但系真系可以一世咩?即使可以,感到時系我照顧你,定系調轉頭你黎照顧返我啊?我想象唔倒,亦都唔感去霖。不過無論點,我都會一樣感愛你。如果有一日,我地真的面臨分手,我所扮演既角色只會是被拋棄的男主角,絕對唔會令到你有半點傷心。說話講多左,不過都系果句“老婆仔,我好愛你噶!” 

  老公仔 

老婆仔: 

我同你講過會同你一生一世,但系以我衣家既能力黎講,將來照顧你,系無乜可能既事。但系,我會盡我所能,由衣家開始努力,將自己推向最高峰,同你考埋同一間高中。 

  老公仔 

老公仔: 

  我好開心啊,你肯為左我以去努力,但系老公仔你記住啊你努力去讀書吾好只系單純為左我,要為你自己,系你自己想讀書,將來先至有能力去做其他事。先至有能力令到你愛的人幸福,知道未啊。我發覺自己越來越愛你拉,我驚愛你愛得越深,有一日你要離開我果陣我會放吾到手,同你番學果陣時我真系好開心噶,有老公仔系隔離陪住我,覺得好幸福。但系真系好驚有人見到,因為我好驚距地會傷害到你。我寧願傷害果個系我。我吾可以無左你,只有吾同你番學甘先可以保護到你。如果有一日,你發覺你已經吾再愛我,只要你同我講,只要系你中意,我吾會介意噶,只要你可以幸福就已經足夠。我只會默默甘守護住你~只要系遙遠見到你好開心甘笑,就得噶拉。Love you forever!! 

  老婆仔

您正在瀏覽: ☆ve情書800字作文
網友評論
☆ve情書 暫無評論