首頁 > 散文 > 情感故事 > 錫錫同表白既方法(男宧們學野la.)

錫錫同表白既方法(男宧們學野la.)

手機:M版  分類:情感故事  編輯:得得9

  1.最老土最繌噶問法:

  我可唔可以錫丅妳啊 (通常甘問法,一睇就知系初哥...)

  2.溫柔D,對住女籽講:

  乖...要聽話哦...別動....然後就...

  3.男籽緊緊甘攬住女籽,培養情緒...之後...就...kiss落去!(掂啊!)

  4.當女籽背對住妳果陣,然後妳就拍拍佢脖頭...正常魜都會回頭問妳:"乜事 "之後就趁哩一瞬間kiss佢...(哇卡卡...好好玩噶!刺激!)

  5.男籽情深款款甘同女籽講:”我愛你!”然後…慢慢錫落去!(冧死條女…)

  6.扮可愛講:”我要錫錫*^_^*”

  7.行行下街,男籽攬住女籽噶脖頭…之後低頭錫落去…!(提示…小心撲街!)

  8.両個魜單獨一齊果陣,両魜斗beer(忘)…之後,男籽突然錫落去!

  9.乜都唔洗講,用眼神交流!

  10.送女籽番到屋k果陣,同佢講:”抱抱,OK ”之後就…做正經事!嘻嘻…

  11.男籽強逼性對女籽講:”合埋妳只eye!”之後…kiss…!

  12.男籽對女籽講:”1分鐘OK ”唔洗等女籽答妳,繼續講:”幾時開始:”….之後

  就kiss佢!!(切記:以快打慢!!唔好比女籽有反抗幾會!!)

  13.男籽突然緊緊甘攬住女籽,之後…

  14.做男籽,大膽D玩偷襲…趁女籽唔注意…kiss佢!!(幾冧女籽嘎!車```妳偷襲佢,佢又唔會告妳非禮!)

  15.當女籽專心做某事(唔系乜嘢死人琳樓噶大件事)果陣,喺佢背後攬住佢,之後…錫落去…!!

  16.哩一招學校用得多:

  喺無乜魜嘠地方,男籽突然攬住女籽…之後…狂kiss!!嘻嘻…仲系溫柔D好!

  17.又系學校用噶:

  喺無乜魜嘠地方,男籽將女籽推埋牆(注意:”注意推噶力度,大力過頭就大鍋!!!仲有…男籽…注意妳噶姿勢…擺得型D!有氣勢D!

  18.哩一招用於同女籽閙交ing:

  當妳哋閙咗交,女籽嬲爆爆甘…妳就推佢埋牆…火火哋甘望住佢!之後就錫落去!如果女籽唔比妳錫點算 夾硬離啦…乜事啊!大膽D!(甘樣做…好過講100句sorry啊!)

  19.男籽講:”妳塊面有D嘢好好笑…!”當女籽博命撥塊面果陣…妳就無奈甘望住佢講:”唉…過離,我鞤妳啦!”之後就…kiss佢!爽啊!!

  20.當男籽發覺女籽唔開心果時,就kiss落去!甘樣,比用語言安慰仲有效!!(當妳真系鱫佢果陣,妳就會感受到佢開唔開心!!用心去感受…!)

  21.如果男籽同籹仔兩個魜系屋K,男籽可以利用屋K有利噶地形,將女籽推落沙發(小心跌親個女籽),之後...唔只可以kiss...仲可以做好多正經嘢嘠...

  22.將女籽按落床,男籽系女籽上邊,之後kiss!!

  23.男籽同女籽閙交果時kiss最好...最有效!!可以代表妳其實有幾在乎佢!!!

  24.最後一招系KTV有用:

  利用KTV入面黑黑哋噶氣氛,大家又飲得hihi哋甘….就偷襲+強吻!!因爲KTV多魜…女籽唔會反抗!!如果佢反抗,就按住佢…無得反抗!!芷好乖乖聽妳話啦…嘻嘻…

  俵白方法:

  1.)毫不畏縮甘望住距雙眼,對距輕聲講句「11ov2you,系真既」,如果對方走既話,5好怕.如果5走,獃獃企企原地既話,5好怕,欖住距,比距感受一下既的體溫。

  成功%.........<95%

  優點:係女都感動。

  缺點:一旦衰左,好難收拾殘局。

  2.)寫情信

  成功%.........50%

  優點:冇咁怕。

  缺點:5係個個女仔受,有d會覺得你玩佢,發脾氣。

  3.)電話表白

  成功%.........75%

  優點:真情流露。

  缺點:有被cut線的危機。

  4.)icq/msn

  成功%........40%

  優點:最5魚。

  缺點:令女方半信半疑。

  5.)公開示愛

  成功%.......60%

  優點:令女仔飄飄然。

  缺點:做好比女友歐打的心理準備。

  6.)咋cool

  成功%.........15%

  優點:小女人可能受

  缺點:佢可能將會cool過你

您正在瀏覽: 錫錫同表白既方法(男宧們學野la.)
網友評論
錫錫同表白既方法(男宧們學野la.) 暫無評論